USA Den kreative byen

En idé, en business


Richard Florida har klart å gjøre store penger på suksessen til boka The Rise of the Creative Class for femten år siden. Mediene har gjort ham til ekspert og han dukker stadig opp på tv og i artikler i New York Times, Wall Street Journal, Financial Times, USA Today, The…
Reservert for abonnenter. Logg inn.

Av
Bli abonnent og få tilgang til alle våre artikler. Allerede abonnent? Logg inn.
Halvårsabonnement
349Kr.
Avis på døren hver måned
Full tilgang til nettutgave og arkiv
Last ned digitale utgaver
Årsabonnement
490Kr.
Avis på døren hver måned
Full tilgang til nettutgave og arkiv
Last ned digitale utgaver
Kvartalsabonnement
149Kr.
Avis på døren hver måned
Full tilgang til nettutgave og arkiv
Last ned digitale utgaver
Få tilgang til hele Le Monde diplomatique og papiravis på døren hver måned for bare 490 kr.

Siste fra USA

En litt bedre Nafta

Den reviderte nordamerikanske frihandelsavtalen begrenser investorenes makt og krever høyere lønninger. Men
0 kr 0
Gå til Toppen