USA /

En idé, en business


Richard Florida har klart å gjøre store penger på suksessen til boka The Rise of the Creative Class for femten år siden. Mediene har gjort ham til ekspert og han dukker stadig opp på tv og i artikler i New York Times, Wall Street Journal, Financial Times, USA Today, The…
Reservert for abonnenter. Logg inn.

Av
Bli abonnent og få tilgang til alle våre artikler. Allerede abonnent? Logg inn.
Halvårsabonnement
349Kr.
6 papirutgaver
Full tilgang til nettutgave og arkiv
Last ned digitale utgaver
Årsabonnement
649Kr.
12 papirutgaver
Full tilgang til nettutgave og arkiv
Last ned digitale utgaver
Kvartalsabonnement
149Kr.
3 papirutgaver
Full tilgang til nettutgave og arkiv
Last ned digitale utgaver

Siste fra USA

Pengene bestemmer

Amerikanske nyhetsmedier har blitt svært mangfoldige de siste årene, i både sjangre

Rikdomsfellen

Sosial ulikhet er blitt en eksplosiv politisk sak i USA. Men ulikhetsretorikken
0 kr 0
Gå til Toppen